لیست قیمت تابلو حروف برجسته

قیمت تابلو چلنیوم و تابلو فلکسی مغازه【نرخنامه تابلو سازی 1403】 لیست قیمت انواع تابلو مغازه از جمله هزینه تابلو لایت باکس، تابلو استیل طلایی، تابلو چنلیوم با حروف طلایی، تابلو حروف برجسته پلکسی، نمای کامپوزیت مغازه، قیمت هر متر مربع تابلو فلکسی سردر مغازه و سایر تجهیزات مرتبط با آن مربوط به شرکت تابلوسازی دورال به شرح زیر می‌باشد:

لیست قیمت تابلوسازی در اسفند ماه سال 1403

لیست قیمت تابلو حروف برجسته

لیست قیمت تابلو لایت باکس کریستال

لیست قیمت تابلو لایت باکس فریم لس

خدمات تابلوسازی دورال 

لیست قیمت تابلو در سال 1402

قیمت تابلو لایت باکس فریم لس در سال 1402
قیمت تابلو لایت باکس کریستال در سال 1402
 قیمت تابلو تبلیغاتی دورال در اسفند ماه سال 1402
بهای تمام شده تابلوسازی در بهمن 1402
نرخنامه تابلو حروف برجسته در دی ماه سال 1402
قیمت تابلو تبلیغاتی در آذر ماه 1402
هزینه انواع تابلو حروف برجسته تابلوسازی دورال در آبان ماه 1402
لیست قیمت مهر ماه سال 1402
 نرخنامه تابلوسازی شهریور ماه سال 1402
1402/05 هزینه لوازم تابلوسازی گروه تبلیغاتی دورال در مرداد سال 1402
1402/04 بهای تمام شده انواع تابلوهای تبلیغاتی دورال در تیر ماه سال 1402
1402/03 لیست قیمت تابلوسازی شرکت تبلیغاتی دورال ساین در اول خرداد سال 1402
1402/02 هزینه ساخت تابلو حروف برجسته تبلیغاتی دورال ساین در سال 1402

جدول نرخ تابلوسازی دورال در فروردین ماه سال 1403

شرح محصول توضیحات مبنای محاسبه قیمت (تومان)
حروف برجسته چنلیوم ساده تک رنگ تا قطر قلم 15cm متراژ دور حروف 780/000
حروف برجسته چنلیوم دوبل تا قطر قلم 15cm متراژ دور حروف 850/000
حروف برجسته لبه سوئدی تا قطر قلم 15cm متراژ دور حروف 780/000
حروف برجسته چنلیوم کریستالی تا قطر قلم 15cm متراژ دور حروف 880/000
حروف برجسته پلاستیک تا قطر قلم 15cm متراژ دور حروف 950/000
حروف برجسته پلاستیک دوبل تا قطر قلم 15cm متراژ دور حروف 1/050/000
حروف برجسته استیل طلایی تا قطر قلم 10cm متراژ دور حروف 970/000
حروف برجسته استیل نقره‌ای تا قطر قلم 10cm (لبه 2cm) متراژ دور حروف 970/000
حروف برجسته استیل رینگی تا قطر قلم 10cm (لبه 5cm) متراژ دور حروف 1/300/000
حروف برجسته فلز با رنگ کوره ای تا قطر قلم 10cm (لبه 2cm) متراژ دور حروف 850/000
حروف برجسته وکیوم تا قطر قلم 15cm متراژ دور حروف 1/750/000
نمای کامپوزیت (ورق مصرفی گرید B) با آهنکشی و اجرا متر مربع 1/350/000
نمای کامپوزیت (ورق مصرفی گرید A) با آهنکشی و اجرا متر مربع 1/750/000
نمای ترمو وود با آهنکشی و اجرا متر مربع 3/800/000
LED ثابت اجرا روی MDF 3mm متراژ دور حرف 550/000
LED ثابت اجرا روی پلکسی 3mm متراژ دور حرف 650/000
تابلو فلکسی بدون نور با آهنکشی و اجرا متر مربع 1/650/000

توضیحات:

  • تمامی موارد لیست فوق و لیست زیر بدون احتساب هزینه طراحی - داربست - حمل و نقل - نصب - ترانس می باشد.
  • کلیه موارد حروف برجسته با احتساب روشنایی SMD و سیمکشی داخلی می باشد.
  • چاپ، لیمنت و نصب استیکر در موارد حروف برجسته به صورت جدا محاسبه می گردد.
  • اخذ هر گونه مجوز به عهده کار فرما می باشد.
  • مورد حروف برجسته، رنگ طلایی و نقره ای شامل اضافه هزینه می باشد.
  • تمامی موارد کامپوزیت میرور، طرح چوب و سنگ شامل اضافه هزینه می باشد.

 

همه چیز در مورد قیمت تابلوسازی و اطلاع از قیمت انواع آن

بدون شک می‌توان یکی از روش‌های مهم و کاربردی تبلیغات را در دنیای امروز، تابلوسازی مدرن دانست. در حقیقت هر کسب و کاری برای بهتر دیده‌شدن به تابلو‌های زیبا و جذابی نیاز دارد. در سال‌های اخیر روش‌های جدیدی در حوزه تابلوسازی در حال توسعه بوده که علاوه بر ساخت تابلو‌های خاص‌تر باعث شده تا افراد با سلایق و بودجه‌های مختلف صرف‌نظر از قیمت تابلوسازی بتوانند برای کسب و کار خود از آن استفاده کنند. طراحی و اجرای تابلو‌های برجسته، کامپوزیت، فلکسی، ترموود، ال ای دی و بسیاری از موارد دیگر از روش‌هایی هستند که برای ساخت تابلو به کار می‌روند؛ اما قیمت تابلو سر در مغازه چقدر است؟ چه عواملی بر قیمت تابلو مغازه تأثیرگذار است؟

اگر شما هم تصمیم دارید برای کسب و کار خود یک تابلو شیک و جذاب بسازید، با ما در این متن همراه شوید تا با انواع تابلو‌ها و قیمت آن‌ها آشنا شوید و با آگاهی بیشتری تصمیم‌گیری کنید.

قیمت تابلو حروف چلنیوم

تابلو حروف برجسته چلنیوم از مدرن‌ترین و جذاب‌ترین تابلو‌های تبلیغاتی محسوب شده که مورد استقبال بسیاری از کسب و کار‌ها نیز قرار گرفته است. در حقیقت حروف چلنیوم به کار رفته در آن‌ها با کمک نورپردازی‌های فوق‌العاده، زیبایی و چشم نوازی بی‌نظیری به این تابلو‌ها می‌دهند.

در این نوع تابلو‌ها از ورق‌های آلومینیوم برای لبه و از ورق‌های پلکسی برای روی حروف برجسته استفاده می‌کنند. از مدل‌های مختلف آن می‌توان به تابلو چلنیوم پلکسی دوبل، پانچی، ستاره‌ای، کریستالی، الماسی، بک لایت و طلایی اشاره کرد که می توانید انواع نمونه کارهای تابلو چلنیوم اجرا شده توسط گروه تبلیغاتی دورال را مشاهده نمائید.

این نکته را مدنظر داشته باشید که قیمت تابلو چلنیوم طلایی، قیمت تابلو چلنیوم کریستالی، قیمت تابلو چلنیوم الماسی و قیمت تابلو چلنیوم ستاره‌ای با توجه به وسایل به کار رفته و روش ساخت با هم متفاوت هستند. از همین رو برای برآورد دقیق هزینه‌های ساخت تابلو، می‌توانید از صفحه سفارش آنلاین تابلو چلنیوم استفاده کنید.

قیمت لایت باکس تبلیغاتی

تابلو‌ لایت باکس، گزینه‌ای ایده‌آل برای تبلیغات در فضا‌های داخلی می باشد. این تابلو‌ها به صورت جعبه و از جنس آلومینیوم، پلاستیک و چوب ساخته می‌شوند. نورپردازی لایت باکس‌ها از پشت جعبه انجام شده و جذابیت بی‌نظیری در محیط ایجاد می‌کند، به گونه‌ای که محتوای روی تابلو برای مخاطبان جلب توجه خواهد کرد. ابعاد این جعبه‌ها بر روی قیمت لایت باکس ایستاده تأثیرگذار است، یعنی هر چقدر ابعاد باکس را بزرگ‌تر سفارش دهید، قطعا هزینه بیشتری باید پرداخت کنید.

از این تابلو‌ها برای کاربرد‌های تبلیغاتی مختلف همچون اطلاع‌رسانی یا تزیینات دکوراسیون داخلی استفاده می‌کنند. از همین رو عکس و پوستر تبلیغاتی موردنظر بر روی آن نصب می‌شود. قیمت تابلو لایت باکس پلکسی، همچنین قیمت لوگو پلکسی نیز با توجه به اندازه قابی که برای آن ساخته می‌شود، متفاوت خواهد بود.

قیمت تابلو فلکسی پشت نور

یکی از انواع تابلو مغازه ارزان قیمت را می‌توان تابلو‌های فلکسی دانست. در حقیقت ساخت این تابلو‌ها فرایند بسیار ساده‌ای دارد، چرا که در آن از حروف برجسته یا انواع نورپردازی پیچیده خبری نیست. چنین تابلو‌هایی از سه بخش قاب یا استند، فلکس و پروژکتور تشکیل می‌شوند.

پس از آماده‌شدن طراحی تابلو در نرم‌افزار فتوشاپ، آن را توسط دستگاه چاپ بنر، در اندازه موردنظر چاپ کرده و روی قاب نصب می‌کنند. این موضوع را مدنظر داشته باشید که قیمت هر متر فلکس با توجه به نوسانات نرخ مواد اولیه و نوع فلکسی که استفاده می‌شود، متغیر خواهد بود. در نهایت اگر به دنبال سفارش تابلو‌های هشتی برای ورودی مغازه خود هستید، می‌توانید طبق ابعاد موردنیازتان، قیمت تابلو هشتی را از کارشناسان ما سؤال کنید.

قیمت تابلو حروف برجسته استیل

یکی دیگر از تابلو‌های پرطرف‌دار حروف برجسته، تابلو استیل است. در این تابلو‌ها از ورق‌های استیل برای ساخت حروف برجسته و لبه‌های آن‌ها استفاده می‌کنند. از آنجایی که نور از استیل عبور نمی‌کند، برای نورپردازی تابلو‌های استیل، نور را از زیر حروف عبور می‌دهند تا به صورت سایه‌ای نمایش داده شود.

تابلو‌های استیل را می‌توان به صورت ترکیبی از فلز و ورق‌های پلکسی ساخت که انواع مختلفی همچون استیل طلایی، نقره‌ای، حروف برجسته مسی و پلکسی مات دارند. برای اطلاع از قیمت تابلو استیل طلایی به همراه قیمت تابلو تبلیغاتی سه بعدی و زمان تحویل این تابلو‌ها با مجموعه ما در تماس باشید.

قیمت تابلو فلزی تبلیغاتی

این نوع تابلو‌ها، بیشتر در مکان‌هایی استفاده شده که نورپردازی اهمیت زیادی ندارد. در واقع در تابلو‌های فلزی، حروف را روی پایه‌هایی نصب‌کرده و در فاصله بین حروف و سطح تابلو، لامپ‌های اس ام دی قرار می‌دهند؛ بنابراین تنها پشت نوشته‌ها روشن خواهد شد. در این روش، تعداد حروف یکی از معیار‌های تأثیرگذار در قیمت تابلوسازی خواهد بود. اگر قصد سفارش چنین تابلویی برای کسب و کار خود را دارید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از قیمت تابلو فلزی اطلاع پیدا کنید.

قیمت تابلو تبلیغاتی ترکیبی

نوع دیگری از تابلو‌های تبلیغاتی که برای مغازه‌ها، فروشگاه‌ها یا فضا‌های بسته به کار می‌رود، تابلو‌های ترکیبی هستند. در حقیقت به صورت خلاقانه از ترکیب چند نوع تابلو یا لایت باکس این تابلو‌ها را می‌سازند. هزینه آن‌ها نیز به صورت مترمربعی محاسبه می‌شود، از این رو پس از اتمام مرحله طراحی و محاسبه دقیق اجناس استفاده شده، می‌توان همچون قیمت تابلو فلکسی برجسته، قیمت نهایی و زمان تحویل تابلو‌های ترکیبی را برآورد کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر در مورد قیمت تابلو مدرن و ترکیبی، همچنین مدت زمان ساخت آن، با یکی از شماره‌های مجموعه تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان ما در این زمینه بهره‌مند شوید.

قیمت تابلو تبلیغاتی ال ای دی روان

یکی از پرکاربردترین تابلو‌های تبلیغاتی برای کسب و کار‌های مختلف در سال‌های اخیر، تابلو‌های روان یا LED هستند. از تابلو‌های ال ای دی بیشتر با هدف اطلاع‌رسانی و نمایش یک متن یا اطلاعیه استفاده می‌شود. از آن جایی که در این مدل، لامپ‌های LED به کار رفته و متن را با سرعت مشخص و افکت‌های مختلف نمایش می‌دهد، به آن تابلو ال ای دی روان می‌گویند.

ماژول، برد کنترل، منبع تغذیه و قاب از اجرای تشکیل‌دهنده این تابلو‌ها هستند که کیفیت و نوع جنس آن‌ها بر قیمت تابلو تبلیغاتی ال ای دی مؤثر است. تابلو‌های روان یا LED را می‌توانید در رنگ‌های مختلف از تک‌رنگ تا فول کالر سفارش دهید.

به این نکته توجه داشته باشید که نوع دیگری از تابلو‌های تبلیغاتی LED وجود دارد که در آن لامپ‌های ال ای دی به صورت ثابت کار شده و تنها یک متن را نمایش می‌دهد. برای محاسبه قیمت تابلو ال ای دی ثابت می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

قیمت تابلو اسم ساختمان

یکی از مهم‌ترین تابلو‌هایی که در ورودی هر ساختمانی به عنوان راهنمای مراجعه‌کنندگان نصب می‌شود، تابلو‌های اسم ساختمان است. در حقیقت برای این که به آسانی بتوانید نشانی ساختمان را بدهید، لازم است هر ساختمانی، یک تابلو نام، مخصوص به خود را داشته باشد.

این تابلو‌ها، انواع مختلفی داشته که با توجه به مدل، ابعاد و رنگ‌های به کار رفته، قیمت تابلو اسم ساختمان متغیر خواهد بود. برای سفارش تابلو‌های نام ساختمان، همچنین اطلاع از قیمت تابلو‌سازی، با همکاران ما تماس بگیرید.

قیمت تابلو ترموود

یکی دیگر از پرطرف‌دارترین تابلو‌های تبلیغاتی برای فروشگاه‌ها، ترموود است. این تابلو‌ها از جنس چوب بوده و به سبک کلاسیک کار می‌شوند. چوب‌ها پس از برش دقیق، طی یک فرایند به چوب ترموود تبدیل شده تا در برابر شرایط جوی و محیطی مختلف ماندگار و مقاوم شوند. با به دست آوردن ابعاد تابلو موردنیازتان، می‌توانید از کارشناسان مجموعه ما در مورد قیمت تابلو ترموود یا قیمت تابلو چوبی مغازه و شرایط نصب آن سؤال کنید.

روش محاسبه قیمت تابلو حروف برجسته

به طور کلی قیمت تمامی تابلو‌های حروف برجسته همچون قیمت حروف برجسته پلکسی، بر اساس متراژ محیط دور حروف محاسبه می‌شود. در واقع ابتدا طرح تابلو با فونت مورد تأیید مشتری در نرم‌افزار کورل دراو (corel draw) کشیده شده، سپس به طور دقیق محیط حروف محاسبه خواهد شد.

در نهایت با توجه به نوع تابلو انتخابی یعنی فلزی، استیل، چلنیوم، پلاستیک و... قیمت تابلو سازی برآورد می‌شود. از طرفی برای محاسبه تقریبی قیمت تابلو حروف برجسته فلزی می‌توانید از محاسبه‌گر آنلاین قیمت تابلو کمک گرفته و از قیمت تقریبی انواع تابلو بر اساس ابعاد، اطلاع پیدا کنید.

چه عواملی در قیمت تابلوسازی تأثیرگذارند؟

به طور کلی قیمت انواع تابلو تبلیغاتی به عوامل بسیاری بستگی دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

کیفیت و جنس وسایل تابلوسازی

یکی از عوامل اصلی و تأثیرگذار در قیمت تابلو‌سازی، کیفیت اجناس مصرفی تابلو‌ها خواهند بود. به عنوان مثال نوع و رنگ پلکسی، ورق چلنیوم و تعداد لامپ‌های اس ام دی (SMD) باعث شده تا قیمت تابلو پلکسی متغیر شود.

نوع تابلو

طیف گسترده‌ای از تابلو‌های تبلیغاتی برای استفاده کسب و کار‌ها وجود دارد. از این رو هر کدام از این تابلو‌ها روش ساخت متفاوت و مواد اولیه گوناگونی دارند، به همین دلیل در قیمت هر کدام از آن‌ها تأثیرگذار است. برای مثال می‌توان به این موضوع اشاره کرد که قیمت تابلو گرد مغازه با قیمت تابلو فریم لس متفاوت خواهد بود.

ابعاد تابلو تبلیغاتی

از دیگر عوامل مهم در قیمت تابلوسازی، ابعاد است. در حقیقت به هر میزان که ابعاد تابلو بزرگ‌تر شود، اجناس و وسایلی که برای ساخت آن به کار می‌رود بیشتر شده، از این رو قیمت نهایی نیز افزایش می‌یابد. به عنوان مثال هر چه متراژ محیطی حروف تابلو برجسته، بیشتر شود، قیمت تابلو برجسته مغازه نیز گران‌تر خواهد شد.

نورپردازی تابلو

همان‌طور که اشاره کردیم، تعداد لامپ‌های استفاده شده در تابلو بر قیمت نهایی تأثیرگذار خواهد بود. به طور کلی نوردار بودن یا بی‌نور بودن تابلو، عامل مهمی در تعیین قیمت تابلو سازی است. از طرفی نورپردازی خاص بیلبورد‌های محیطی باعث شده تا قیمت ساخت بیلبورد تبلیغاتی نسبت به سایر تابلو‌ها متفاوت‌تر باشد.

هزینه اجرای انواع تابلو‌های تبلیغاتی چقدر است؟

قیمت اجرای زمینه و نمای تابلو‌های تبلیغاتی برای سر در فروشگاه، در هر نوع تابلو متغیر است. در واقع بسته به نوع تابلو، ممکن است برای اجرای انواع زمینه، نیز روند متفاوتی طی شود. به عنوان مثال قیمت نمای کامپوزیت مغازه با توجه به وسایلی که برای این منظور استفاده می‌شود، به نسبت قیمت تابلو گرد دو طرفه و قیمت تابلو تبلیغاتی هولوگرامی که شاید نیازی به اجرای نما نداشته باشد، گران‌تر خواهد بود.

نمای کامپوزیت، فلز پانچ، نمای پولکی، چوب پلاست، ترموود، اچ پی ال و... از انواع نما‌های موردنیاز برای تابلو‌ها خواهند بود که هزینه اجرای آن‌ها بر حسب مترمربع محاسبه می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع پس زمینه‌های تابلو‌های تبلیغاتی همچنین قیمت کامپوزیت نما با کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید.

سؤالات متداول

عوامل تأثیرگذار در قیمت تابلو‌سازی چیست؟

قیمت تابلو سر در مغازه به عوامل مختلفی همچون جنس و کیفیت وسایل تابلو‌سازی، اندازه تابلو، نوردار بودن یا بی‌نور بودن تابلو و در نهایت نوع تابلو بستگی دارد.

قیمت تابلو فلکسی با نور چقدر است؟

قیمت این نوع تابلو‌ها به متراژ و نوع جنس فلکس استفاده شده بستگی دارد، برای اطلاع دقیق از قیمت تابلو‌های فلکسی با شماره تابلوسازی دورال بگیرید.

قیمت اجرای هر مترمربع نمای کامپوزیت چقدر است؟

برای اطلاع دقیق از هزینه‌های اجرا و مدت زمان آن با شماره‌های گروه تبلیغاتی دورال در صفحه تماس با ما در تماس باشید.

انواع تابلو‌های تبلیغاتی کدام‌اند؟

تابلو فلکسی، تابلو فلزی، تابلو ترموود، تابلو حروف چلنیوم، تابلو حروف برجسته استیل، لایت باکس و ال ای دی از انواع پر کاربرد تابلو‌های تبلیغاتی هستند.

چگونه سفارش ساخت تابلو تبلیغاتی برای مغازه بدهیم؟

همان‌طور که گفتیم، یکی از روش‌های مدرن و تأثیرگذار برای تبلیغات و معرفی یک شرکت یا برند، ساخت تابلو تبلیغاتی است. در واقع این نوع تابلو‌ها انواع مختلفی داشته که هر کدام با توجه به بودجه و سلیقه مشتری یا کاربردی که از آن انتظار می‌رود، ساخته می‌شوند. در متن بالا به معرفی انواع تابلو‌های تبلیغاتی و عواملی که در قیمت تابلوسازی مؤثرند، پرداختیم.

در نهایت اگر به دنبال خرید تابلو برای سر در مغازه، فروشگاه‌های بزرگ و مطب‌های پزشکی و دندانپزشکی، آرایشگاه‌های زنانه و... هستید، می‌توانید با سفارش تابلو در مشهد به یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌های تابلوسازی مشهد یعنی گروه تبلیغاتی دورال از خدمات این شرکت تابلوسازی استفاده کنید. این مجموعه تولیدکننده انواع تابلو‌های تبلیغاتی همچون تابلو استیل طلایی، تابلو فلزی، تابلو لایت باکس، تابلو چلنیوم الماسی، تابلو چلنیوم ساده، تابلو چلنیوم دوبل سه‌سانتی، لترمکس، لبه سوئدی، تابلو چلنیوم پانچ، تابلو چلنیوم فول کالر و... است.

اگر سؤالی در مورد لیست قیمت لوازم تابلو‌سازی یا قیمت تابلو مغازه دارید، می‌توانید در نظرات مطرح کنید یا با کارشناسان ما در تماس باشید. همچنین برای محاسبه آنلاین قیمت تابلو چلنیوم یا قیمت تابلو سه بعدی، می توانید از صفحه فرم سفارش تابلو نسبت به اطلاع از سفارش مدنظر خود اقدام نمائید.