نمونه کارها و پروژه های دورال

نصب و اجرای تابلو حروف تمام پلکسی برای سوهان پزی توسط گروه تابلوسازی دورال ساین

سوهان یا حلوا قمی گونه‌ای شیرینی ایرانی و به سخن دیگر، نوعی حلوا است که از جوانه گندم تهیه می‌شود. گروه تبلیغاتی دورال مفتخر به نصب و اجرای تابلو حروف تمام پلکسی برای این سوهان پزی می باشد.

گروه‌های‌مرتبط: تابلو حروف تمام پلکسی 

اطلاعاتی درباره سوهان پزی

تاریخچه دقیق اولین سوهان به دوره قاجار در شهر قم نسبت داده می‌شود؛ حلوایی که در سال‌های ۱۲۸۹ تا ۱۲۹۰ هجری قمری هنگامی که قرار بود صحن اتابکی بارگاه حضرت معصومه در شهر مقدس قم افتتاح گردد.

بزرگان قم اقدام به برگزاری مراسم باشکوهی جهت افتتاح به عمل آوردند و قرار بود ناصرالدین شاه خود برای افتتاح حاضر شود ولی بر اساس مقتضیات زمان به خصوص مسائل امنیتی آن زمان، ناصر الدین شاه جانشینی (رئیس ایل قاجار) را به جای خود جهت مراسم افتتاح به قم فرستاد.

درباره پروژه نصب و اجرای تابلو حروف تمام پلکسی برای سوهان پزی توسط تابلوسازی دورال

نصب و اجرای تابلو حروف تمام پلکسی یکی دیگر از نمونه کارهای انجام شده توسط گروه تابلوسازی دورال ساین می باشد که این پروژه تابلوسازی در مشهد انجام پذیرفته است. نایکی جهت زیباسازی، تبلیغات و اطلاع رسانی برای عموم مردم از تابلو پلکسی برای نمای داخلی خود استفاده کرده است. در نصب تابلو سوهان پزی سعی شده است از بهترین و جذاب ترین امکانات نظیر لامپ های اس ام دی، فلورسنت و نئونی استفاده شود. از امکانات این تابلو پلکسی می توان به نورپردازی زیبا، نصب راحت، قابل شستشو بودن، وزن، قیمت کم آن، استفاده متریال درجه یک با ضمانت، کیفیت در ساخت و بسته بندی ایمن آن اشاره نمود.