نمونه کارها و پروژه های دورال

نصب و اجرای تابلو استیل طلایی و تابلو حروف فلزی برای کافی شاپ ایرانیا توسط گروه تابلوسازی دورال

تابلو کافی‌شاپ باید جذابیت و جلب توجه زیادی برای مشتریان داشته باشد. این تابلوها معمولاً با استفاده از رنگ‌های درخشان، طرح‌های خلاقانه، و نورپردازی مناسب، محیط را زیبا و دلنشین می‌کنند. گروه تابلوسازی دورال مفتخر به نصب و اجرای تابلو استیل و تابلو حروف فلزی برای این مغازه می باشد.

گروه‌های‌مرتبط: تابلو سر در کافی شاپ  تابلو حروف فلزی  تابلو استیل طلایی

اطلاعاتی درباره کافی شاپ ایرانیا

کافی شاپ ایرانیا در مشهد، خیابان فرهاد واقع می باشد. 

هر چه تابلو کافی‌شاپ شما بیشتر جلب توجه کننده باشند و با موضوع و استایل کافی شاپ هماهنگی داشته باشند، احتمال موفقیت و جلب توجه مشتریان بیشتر خواهد بود.

درباره پروژه نصب و اجرای تابلو استیل طلایی و تابلو حروف فلزی برای کافی شاپ ایرانیا توسط تابلوسازی دورال

نصب و اجرای تابلو حروف استیل طلایی و حروف فلزی یکی دیگر از نمونه کارهای انجام شده توسط گروه تابلوسازی دورال ساین می باشد که این پروژه تابلو سر در کافی شاپ در مشهد انجام پذیرفته است. کافی شاپ ایرانیا جهت زیباسازی، تبلیغات و اطلاع رسانی برای عموم مردم از تابلو استیل و تابلو فلزی برای سردر نمای بیرونی خود استفاده کرده است. در کافی شاپ ایرانیا سعی شده است از بهترین و جذاب ترین امکانات نظیر لامپ های اس ام دی، فلورسنت و نئونی استفاده شود. از امکانات این تابلو استیل طلایی و کامپوزیت نمای مغازه می توان به نورپردازی زیبا، نصب راحت، قابل شستشو بودن، وزن، قیمت کم آن، استفاده متریال درجه یک با ضمانت، کیفیت در ساخت و بسته بندی ایمن آن اشاره نمود. برای سفارش تابلو می توانید با ما در تماس باشید.