نمونه کارها و پروژه های دورال

نصب و اجرای تابلو فلکسی برای بانک انصار توسط گروه تابلوسازی دورال

بانک انصار شرکت خدمات مالی و بانکداری ایرانی بود که با حمایت بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۹ تأسیس شد که گروه تابلوسازی دورال مفتخر به نصب و اجرای تابلو فلکسی برای این بانک می باشد.

گروه‌های‌مرتبط: تابلو فلکسی تابلو سردر بانک 

درباره بانک انصار

بانک انصار ادغام شده در بانک سپه در ابتدا با نام صندوق پس‌انداز و قرض‌الحسنه انصار المجاهدین اولین شعبه خود را با نام شعبه شهید رجایی در بهارستان تهران افتتاح نمود. سپس به مؤسسه مالی و اعتباری انصار تغییر نام داد  و در خرداد سال ۱۳۸۹ با کسب مجوز از بانک مرکزی به یازدهمین بانک غیردولتی ایران تحت نام بانک انصار تبدیل شد. در ۱۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ و مصادف با نیمه شعبان مؤسسه اعتباری ثامن در بانک انصار ادغام شد.

درباره پروژه نصب و اجرای تابلو فلکسی برای بانک انصار توسط تابلوسازی دورال

نصب و اجرای تابلو فلکسی و بیلبورد یکی دیگر از نمونه کارهای انجام شده توسط شرکت تابلوسازی دورال ساین می باشد. که این سفارش تابلو در مشهد انجام شده است.
بانک انصار جهت زیباسازی و اطلاع رسانی برای عموم مردم از تابلو فلکسی برای نمای بیرونی خود استفاده کرده است. در تابلو سردر بانک سعی شده است از بهترین و جذاب ترین امکانات استفاده شود. از امکانات این تابلو فلکسی و بیلبورد می توان به تنوع و ثبات بالا در طرح و رنگ، نصب راحت، ضد آب بودن، و قیمت کم آن اشاره نمود.