اخبار و مقالات گروه تبلیغاتی دورال

تبلیغات محیطی با تابلو فریم لس

تبلیغات محیطی با تابلو فریم لس

تابلو فریم لس نقش مهمی روی تبلیغات محیطی کسب و کارها دارد. شما از طریق نصب این تابلو و درج تبلیغات خدمات در سطح شهر می توانید به افزایش درآمد و توسعه کسب و کار خود کمک کنید.  بکارگیری روش های تبلیغاتی محیطی لازمه معرفی برند کسب و کار است. با راه اندازی فروشگاه لباس یا هر محصول دیگر بدون تبلیغات موثر قادر به معرفی برند خود نخواهید بود چرا که شاید تنها افراد همان محل با عبور از فروشگاه متوجه راه اندازی کسب و کار شما شوند. در غیر این صورت سایر افراد از وجود چنین فروشگاهی بی اطلاع خواهند ماند.

چرا به تبلیغات محیطی نیاز داریم؟

از گذشته تبلیغات محیطی وجود داشته و هنوز هم یکی از بهترین شیوه های معرفی کسب و کار است. با نصب تابلو در سطح شهر یا بزرگراه ها برند کسب و کار شما در معرض دید مخاطبان بسیار زیادی قرار می گیرد. بدین ترتیب به طور ناخودآگاه در ذهن افراد برجای می ماند. با پیدایش تبلیغات مجازی و حضور افراد در شبکه های اجتماعی خیلی از کسب و کارها نسبت به تبلیغات محیطی بی اعتنا شده اند. در حالی که تاثیر تبلیغات محیطی در رونق کسب و کار امری مشهود و واضح است. قدرت تبلیغات محیطی آنچنان زیاد است که می تواند کسب و کار رو به سقوط را مجدد سرپا کند. بنابراین افراد صاحب کسب و کار باید از طریق تابلوهای خاص و جذاب با طرح منحصر به فرد برند کسب و کار یا شرکت خود را به عموم مردم معرفی کنند. 

ساخت تابلوی تبلیغاتی

با بهره گیری از تابلو فریم لس می توان به بهترین شکل به معرفی نام برند کسب و کارهای مختلف پرداخت. به منظور ساخت انواع انواع تابلو تبلیغاتی می توانید از شرکت های فعال در حوزه ساخت تابلو کمک بگیرید. امروزه شرکت های بسیاری در راستای تبلیغات محیطی فعالند. می توانید پیش از هر اقدامی ابتدا با شماره تلفن مجموعه تبلیغات تماس بگیرید. کارشناسان ضمن ارائه مشاوره های رایگان آماده پاسخ به سوالات شما می باشند. 

تبلیغات محیطی با تابلو فریم لس 

با استفاده از تابلو فریم لس جذاب ترین نوع تبلیغات محیطی قابل برنامه ریزی و اجرا است. این نوع تابلو دارای قابلیت نورافشانی از پشت بوده و دارای نورپردازی خاص و جالبی است. به طوری که از جلو هیچ چیزی جز طرح و نورافشانی قابل رویت نخواهد بود. در واقع درون باکس تابلو و چهارچوب آن سیستم SMD تعبیه شده تا امکان ایجاد روشنایی در تابلو برای صاحبان کسب و کار فراهم باشد.
تابلو فریم لس در ابعاد و اندازه مختلف تولید و عرضه می شود. این تابلو دارای چهارچوب آلومینیومی است و مقاومتاً بالایی در برابر شرایط جوی هوا دارد. شما به منظور تبلیغ برند محصول خود می توانید روی پلاستیک فشرده، فلکس یا پارچه طرح مد نظر خود را چاپ بگیرید. پس از پرینت گرفتن طرح مورد نظر، از طریق منگنه یا رزین چسبی طرح چاپ شده را روی تابلو نصب کنید.  جذابیت ظاهری طرح چاپ شده تاثیر بسیار زیادی در جذب مخاطبان دارد. سعی کنید از جمله ای کوتاه اما تاثیرگذار روی بنر تبلیغاتی استفاده کنید. به طوری که مخاطبان با مشاهده تابلو به خواندن تمام بخش ها رغبت پیدا کنند.

مزایای استفاده از تابلو فریم لس

تابلو فریم لس یکی از جدیدترین مدل های تابلوی تبلیغاتی در سال های اخیر است. استفاده از آن در تبلیغات محیطی مزیت های بسیاری داشته که در ادامه چندین مورد را نام خواهیم برد.
•    نصب ساده و سریع
•    کیفیت و دوام بالا
•    قاب مقاوم از جنس آلومینیوم
•    دارای جذابیت ظاهری
•    وزن کم و جابجایی آسان
•    فراهم بودن امکان تعویض طرح تبلیغات
•    فراهم بودن امکان تعویض فریم
•    قابل سفارش در سایز و ابعاد دلخواه
•    قابلیت نورپردازی منحصر به فرد
•    امکان ساخت دو طرفه

تابلو فریم لس در کجا کاربرد دارد؟

شما با فعالیت در هر حوزه به تبلیغات محیطی در سطح شهر و کشور نیاز خواهید داشت. تابلو فریم لس در تبلیغات داروخانه، رستوران، کافی شاپ، هتل ها، تابلو راهنمای موزه ها، نمایشگاه ها، گالری ها، مطب پزشکان، درمانگاه ها و دفاتر خدماتی کاربرد دارد. این نوع تابلو ساختار ساده ای داشته و از طریق مونتاژ به هم متصل شده اند. چهارچوب، اتصالات و سیستم روشنایی اجزای سازنده تابلو فریم لس می باشند. 
تابلو فریم لس را می توان به صورت دو طرفه سفارش داد. به طوری که می توان از آن در فضای خارجی و داخلی استفاده نمود. 

فریم لس پارچه ای 

تابلو فریم لس پارچه ای جدیدترین نسل از تابلو تبلیغاتی است. امروزه با استفاده از فناوری جدید و چاپ دیجیتالی امکان چاپ طرح تبلیغاتی روی پارچه نیز فراهم می باشد. هیچ محدودیتی در انتخاب سایز وجود نداشته و طرح دلخواه در ابعاد مورد نظر به راحتی طراحی و چاپ می شود. معمولاً برای ساخت فریم لس پارچه ای در ابعاد بزرگ از چندین سازه در کنار هم استفاده می کنند. البته در نهایت تصویر به صورت کاملاً یک دست و یکپارچه در دید مخاطب قرار می گیرد. 

لیست قیمت تابلو فریم لس

تابلو فریم لس برای مصارف تبلیغاتی در سطح شهر مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت این تابلو بر اساس ابعاد، نوع چاپ و موارد متعدد دیگر متفاوت است. تابلوی مد نظر شما بر اساس ابعاد دلخواه شما قابل طراحی و اجرا است. البته ناگفته نماند که تابلوهای سایز بزرگتر جلوه بیشتری در نگاه مخاطبان دارد. برای مطلع شدن از قیمت دقیق تابلوی تبلیغاتی می توانید با شماره تلفن موجود در سایت تماس بگیرید. کارشناسان ضمن ارائه مشاوره رایگان در تصمیم گیری به شما کمک خواهند کرد. 

جمع بندی کلی

در این مطلب سعی کردیم با ارائه مطالبی در مورد تابلو فریم لس یکی از شیوه های تبلیغات محیطی تاثیرگذار را در اختیار شما قرار دهیم. اگر به منظور توسعه کسب و کار تبلیغات خاص و ویژه در ذهن دارید، انتخاب تابلو فریم لس بهترین گزینه برای کسب و کار شما خواهد بود. برای سفارش تابلو تبلیغات محیطی کافی است با شرکت تماس بگیرید. پس از ثبت درخواست شما، تابلوی سفارش داده شده با دقت و ظرافت تولید و طراحی شده و به صاحب کسب و کار تحویل داده می شود. قیمت این نوع تابلو با توجه به مزایا و تاثیرات مثبت آن مقرون به صرفه است.

 

فایل های پیوست