اخبار و مقالات گروه تبلیغاتی دورال

تاثیر تابلوسازی و تبلیغات

تاثیر تابلوسازی و تبلیغات

امروزه کسب و کارها با بهره گیری از صنعت تابلوسازی و تبلیغات پیام خود را به عموم مردم اعلام می کنند. طیف گسترده ای از تابلوهای تبلیغاتی با قاب های گوناگون و فرمت های بزرگ و کوچک در سراسر کشور دیده می شوند. وقتی که از تبلیغات چاپی صحبت می شود، ایجاد تاثیر فوری، امری حیاتی است. در واقع تابلوی تبلیغاتی با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات چاپ و جوهرهای باکیفیت باید بتواند تاثیر مستقیم روی بینندگان بگذارد. حرفه ای به نظر رسیدن تابلوی تبلیغاتی اهمیت بسیاری دارد؛ چرا تنها در این صورت قادر به تامین نیاز کسب و کارتان خواهید بود. تابلوهای تبلیغاتی باید مطابق با نیاز کسب و کار طراحی و ساخته شوند.
 اگر برای انتخاب محصول تابلو تبلیغاتی به کمک نیاز دارید، می توانید با تیم کارشناسان تابلوسازی و تبلیغات مشورت کنید تا بتوانید موثرترین شیوه تبلیغاتی را اجرا نمایید.

تاثیر تابلوسازی و تبلیغات روی کسب و کار

تابلوسازی و تبلیغات در مقایسه با سایر اشکال تبلیغات برای ارتقای کسب و کار و محصول بسیار موثر هستند. تابلوی تبلیغاتی اگر در فضای مناسب مثل محل رفت و آمد رانندگان و عابران یا هر مکانی که پرتردد است، قرار بگیرد، مسلماً مورد توجه افراد واقع می شود. در گذشته بیلبوردها از بخش های کاغذی تشکیل می شد اما امروز با روی کار آمدن چاپ دیجیتال امکان چاپ کل تصویر روی یک صفحه فراهم شده است. چاپ دیجیتال خیلی سریع و آسان صورت می گیرد.
 بیلبوردهای دیجیتالی اجازه اجرای خلاقانه را به انسان می دهند. به طوری که افراد می توانند با سلیقه شخصی خود تبلیغات خلاقانه پدید آورند. تجربه نشان داده که همیشه تبلیغات روی تابلو به شکل تصویری نسبت به تبلیغات نوشتاری بسیار بیشتر مورد توجه عموم قرار می گیرد. در واقع به دلیل پرمشغله بودن عموم مردم تمایلی به خواندن تابلوها ندارند اما اگر تصویری پرمفهوم را طراحی کنید. فرد با دیدن تصویر تبلیغاتی برای آشنایی با محصول شما ترغیب می شود.

شیوه تبلیغاتی درست چگونه است؟

در سال های اخیر تبلیغات بیلبوردی در کشور ما همه جا رواج یافت. به طوری که خیابان های اصلی پر از بیلبورد شده و روز به روز به تعداد آن افزوده می شود. هدف اصلی هر گروه حرفه ای دستیابی به نتیجه دلخواه و صحیح از شروع کسب و کار است. دستیابی به هدف نهایی مسلماً به سادگی انجام پذیر نیست. به یک سری اقدامات درست و خلاقانه مثل تبلیغات حرفه ای نیاز دارد. 
صنعت تابلوسازی و تبلیغات به شما کمک کرده تا بتوانید در بازه زمانی کوتاه بهترین نتیجه دلخواه را دریافت کنید. شما باید ویژگی ها و خصوصیات مشتریان اصلی خود را در نظر بگیرید و مطابق با همان ویژگی ها، تابلوی تبلیغاتی تحت تاثیر در محل رفت و آمد عموم نصب کنید. اگر فروشنده محصول خاصی هستید، به کارایی محصول و نکته ارزنده آن توجه کنید. دلیل خرید مشتری چه چیزی است؟ محصول شما چه احساسی در مشتری ایجاد می کند؟ 
احساس مشتری را در تابلوسازی و تبلیغات دخیل کنید. به طوری که مشتری با دیدن تابلو نسبت به آگاهی بیشتر از محصول رغبت پیدا کند.  نوشتن جملات زیاد و توضیح واضحات مشتری را از خواندن تابلو پشیمان می کند. کوتاه اما پرمفهوم و جذاب بنویسید. طوری که بیننده با خواندن یک جمله کوتاه بخواهد بداند که محصول شما دقیقاً چه کاربردی دارد. حتی بخواهد در مورد هزینه ها نیز بیشتر بداند. یک وجه تمایز ویژه با رقبا پیدا کنید و آن ویژگی را روی تابلو ذکر کنید. طراحی تصویر روی تابلو بسیار اهمیت دارد. اگر بتوانید تصویری خاص از محصول خود طراحی کنید در زمینه تبلیغات بسیار موفق خواهید بود.

مهم ترین نکات در تابلوسازی و تبلیغات

در تابلوسازی و تبلیغات به حاشیه های کسب و کارتان توجهی نکنید. همیشه سادگی در گفتار و اشکال بیشتر و بهتر روی مخاطب تاثیر گذار است. البته این مساله باز هم به گروه مخاطبان و مشتریان شما بستگی دارد. به عنوان مثال اگر محصول شما نیاز یک زن خانه دار است، باید جملات ساده در نظر بگیرید اما اگر مشتری شما جز هیئت علمی دانشگاه است، با بکارگیری از یک سری اصطلاحات وی را جزئی از خود نشان دهید. 
تابلو تبلیغاتی یکی از بهترین شیوه ها در میان تبلیغات موثر است چرا که اگر طرح جالب و جذابی داشته باشد خیلی سریع روی مخاطبان تاثیرگذار خواهد بود. تبلیغات شما زمانی موفق خواهد بود که مخاطب با اولین نگاه به تابلو میخکوب آن شود و بخواهد کاملاً تابلو را بررسی کند. گوشه های تابلو را بخواند و بخواهد در مورد کسب و کار یا محصول شما بیشتر بداند. 
گاهی اوقات نوشتن یک شعار خیلی کوتاه معجزه ای در مسیر رشد کسب و کار یا برند پدید می آورد. پس عجله نکنید و با دقت و صبوری شعاری خاص و منحصر به فرد برای کسب و کارتان انتخاب کنید. شعاری که بتواند دل مخاطب را بلرزاند و بخواهد محصول برند شما را داشته باشد. اطلاعاتی مثل شماره تلفن را حتماً روی تابلو درج کنید. شماره تلفنی از جمله اطلاعاتی است که سریعاً می توان در گوشی ذخیره کرد. مخاطب شاید همان لحظه تحت تاثیر قرار بگیرد و بخواهد با شرکت شما تماس بگیرد. اگر اطلاعاتی روی تابلو تبلیغاتی نوشته نشود، وی چگونه با شرکت و کسب و کارتان ارتباط برقرار کند. این موارد شاید ساده به نظر برسند اما اگر توجهی به همین مسائل جزئی نداشته باشید، هزینه بیخود پرداخت کرده اید.

هزینه تابلوسازی و تبلیغات

هزینه تابلوسازی و تبلیغات بنری شاید در مقابله با تبلیغات مجازی یا هر نوع تبلیغات دیگر گران تر باشد اما شما باید به نکات مثبت اینگونه تبلیغات نیز توجه کنید. لازم به ذکر است که ساخت تابلو تبلیغاتی برند خود را به هر گروه نابلدی نسپارید به گروهی حرفه ای و متخصص در این زمینه بسپارید. کیفیت کلی کار تاثیر زیادی روی جلب توجه مخاطبان دارد. حتی اگر نمی دانید چه طرح و جمله ای برای تبلیغ مناسب تر است می توانید از کارشناسان صنعت تابلوسازی و تبلیغات کمک بگیرید. مجموعه تابلوسازی انتخابی شما علاوه بر داشتن سابقه باید از بروزترین متدها در ساخت تابلو استفاده کند.

 

 

فایل های پیوست