اخبار و مقالات گروه تبلیغاتی دورال

آگاهی از نکات ایمنی در تابلوسازی

آگاهی از نکات ایمنی در تابلوسازی

آشنایی با نکات ایمنی در تابلوسازی

تابلوسازان با توجه به نکات ایمنی در تابلوسازی می توانند کار جذاب تر با ظرافت بیشتر عرضه کنند. در این مقاله به طور کلی به معرفی تابلوسازی و نکات ایمنی آن پرداخته ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تابلوسازی توصیه می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

معرفی صنعت تابلوسازی

امروزه بسیاری از افراد برای جذب مشتری از روش های مختلف استفاده می کنند. یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین این روش ها می‌توان به تابلوسازی اشاره کرد. 
برای جذب مشتری و تبلیغات کسب و کار خود استفاده از تابلو به همراه نکات ایمنی در تابلوسازی از اهمیت زیادی برخوردار است. شما می توانید برای کسب و کار خود چه بزرگ باشد و چه کوچک از انواع تابلوها در اندازه های مختلف استفاده کنید. 
در صنعت تابلوسازی بسیاری از شرکت ها با استفاده از دستگاه های پیشرفته انواع تابلو تبلیغاتی را تولید می کنند که با یکدیگر رقابت تنگاتنگی دارند. افراد از تابلوهای تبلیغاتی در بیلبورد ها، گذرگاه ها، خیابان ها و مغازه ها برای تبلیغ شرکت خود استفاده می کنند تا محصولات خود را به مردم معرفی کنند. تابلوها نقش مهمی در شناساندن محصول به مشتری ها دارند. در ادامه همراه ما باشید تا انواع تابلو را برایتان معرفی کنیم.

معرفی انواع تابلوها

می توان از انواع تابلو در مکان های مختلف برای معرفی سازی برند استفاده کرد. در این قسمت انواع تابلو را به شما معرفی می کنیم تا انتخاب راحت تری برای انتخاب تابلو در مکان مد نظر خود داشته باشید.
•    تابلو لایت باکس
بعضی از تابلو ها به شکل لایت باکس ساخته می‌شوند. این تابلوها بر روی پارچه ضد آب و ضد زنگ ساخته می شوند. بدنه این تابلوها از آلومینیوم، پلکسی گلاس ساخته شده است. تابلوهای لایت باکس را می توان با نور و بدون نور استفاده کرد.
•    تابلو چلنیوم
یکی از محبوب ترین تابلوها برای تبلیغات تابلو چلنیوم است. شکل براق و درخشان این تابلو بیشترین استفاده را جهت تبلیغات دارد. شکل های این محصول ستاره ای، دوبل، طلایی و کریستالی ‌است. به دلیل نورپردازی جذاب، افراد زیادی جذب آن می شوند. 
•    تابلو استیل
این تابلو شامل طرح های مختلف است که کیفیت عالی دارد. تابلو استیل از مقاومت بسیار خوبی برخوردار است و جنس بدنه آن از استیل ساخته می شود.
•    تابلو نئون
یکی از تابلوهایی که بسیار محبوبیت دارد، تابلو نئون است. این تابلو در انواع شیشه ای و پلاستیکی ساخته می شود. این تابلو به رنگ صورتی هیدروژنی بسیار معروف است که در مغازه ها بیشتر از این تابلو جهت تبلیغ استفاده می کنند.

مهارت های مورد نیاز برای تابلو سازی

همان‌طور که می‌دانید داشتن مهارت مورد نیاز برای تابلوسازی یکی از کارهای مهم برای تبلیغات و رشد در بازاریابی است. طراحان تابلوسازی باید با انواع نرم افزارها، طراحی و آپشن های جدید آشنا باشند. طراحان باید نرم افزارهای خود را به روز کنند و با آن ها آشنایی داشته باشند. همچنین باید مهارت روانشناسی رنگ ها را بدانند تا در طراحی تابلو به شکل حرفه‌ای عمل کرده باشند. 
طراحان باید مهارت کافی در دستگاه های برش لیزر، حمل و نقل، نصب تابلو، شناخت جنس تقلبی از اصل، طراحی پشت زمینه تابلو و ساخت حروف را داشته باشند. کسب مهارت کافی در این زمینه منجر می شود که طراحان با ارائه خدمات درست به مشتریان هر روز به کسب و کار خود رونق ببخشند.

نکات مهم در ایمنی تابلوسازی

اگر شما تصمیم به خرید تابلو با کیفیت و بادوام را دارید باید به نکات ایمنی در تابلوسازی کنید. در نظر گرفتن این نکات علاوه بر جذب مشتری باعث می شود که شما خرید تابلوی تبلیغاتی خود راضی باشید.
1.    تابلوی مد نظر شما نباید در زمان کوتاه خراب شود. 
2.    تابلوی شما باید همه فاکتورهای استاندارد در ایمنی تابلو را داشته باشد. در غیر این صورت تابلوی شما علاوه بر جذب نکردن مشتری باعث خرابی زود هنگام می‌شود.
3.    از نکات ایمنی در تابلو سازی این است که باید به نورپردازی آن توجه داشت.
4.    استفاده صحیح از لامپ و دقت در سیم کشی تابلو های برقی از دیگر نکات ایمنی در تابلوسازی است.
5.    استفاده از جنس با کیفیت مانند فلز، پلاستیک، چوب ترموود و قرار نگرفتن وسایل گرمایشی یا سرمایشی در کنار آن.
6.    اندازه‌ مناسب در تابلوها و استفاده از دستکش هنگام نصب تابلو برقی نیز نکات ایمنی در تابلوسازی است.
7.    مجهز بودن فروشگاه یا مغازه به کپسول آتش نشانی.
تمامی موارد نام برده شده از نکات ایمنی در تابلوسازی است. تابلوسازان در ساخت تابلو باید به تمامی این موارد دقت زیادی داشته باشند تا تابلوی با کیفیت و عالی را به مشتریان ارائه دهند.

مزایای ساخت تابلوسازی 

در ادامه نکات ایمنی در تابلسوزی باید بگوییم قصد داریم در مورد مزایای ساخت تابلوسازی بیشتر صحبت کنیم. 
•    جذابیت برای مخاطب 
با توجه به طراحی های مناسب و رنگ بندی های منحصر به فرد در تابلو مخاطب های زیادی جذب این تابلوها می شوند.
•    افزایش خرید 
یکی از مزایایی که تابلوسازی دارد، افزایش خرید است. با بهره گیری از نکات ایمنی در تابلوسازی و نصب تابلو می توانید مشتریان را قبل از ورود به مغازه مجذوب کسب و کار خود کنید.  
•    رقابت تجاری سالم 
با توجه به اینکه در میان کسب و کارهای مختلف فضای رقابتی وجود دارد، استفاده از تکنیک‌ های تبلیغاتی از جمله تابلوسازی منجر به تثبیت جایگاه تجاری می شود. 
•    تبلیغات ارزان و ۲۴ ساعته 
برای تبلیغ در شبکه های اجتماعی باید مبلغ زیادی را هزینه کنید که نه تنها یک بار استفاده می شود بلکه نمی توان مطمئن شد که تمامی افراد تبلیغات را مشاهده کرده اند. از مزایای تابلوسازی این است که به شما این امکان را می‌ دهد تا با هزینه‌ های کمتر به صورت دائمی تبلیغات خود را منتشر کنید. 

عوامل موثر بر قیمت تابلوسازی 

عوامل گوناگونی منجر به تغییر قیمت تابلوسازی می شوند. عواملی همچون نوع تابلو، فناوری به کار رفته در تابلوسازی، رنگ بندی تابلو، نورپردازی ها، اندازه و ابعاد تابلو بر روی قیمت تابلو تاثیر می گذارند. از عوامل دیگری که بر روی کاهش و افزایش قیمت تابلو سازی تاثیر گذارند ارتفاع نصب تابلو، کاهش یا افزایش نرخ دلار و میزان تقاضا در بازار است. با توجه به این عوامل نمی توان قیمت ثابتی برای تابلوسازی در نظر گرفت. برای اطلاع از قیمت روز تابلوسازی می توان به صورت اینترنتی از طریق سایت های مختلف از قیمت آن مطلع شد.

سخن پایانی 

اگر قصد راه اندازی کسب و کار جدید را دارید می توانید از طریق تابلوسازی برند خود را مشهور کنید. استفاده از تابلوهای تبلیغاتی مختلف با در نظر گرفتن نکات ایمنی در تابلوسازی می‌تواند گزینه مناسبی جهت تبلیغ محصولات باشد. با نصب تابلو با طرح دلخواه خود مشتریان زیادی را جذب خواهید کرد و در به درآمد بیشتری خواهید رسید.

فایل های پیوست