اخبار و مقالات گروه تبلیغاتی دورال

کسب اطلاعات در مورد لایت باکس فریم لس

کسب اطلاعات در مورد لایت باکس فریم لس

لایت باکس فریم لس کلمه ای است که شاید بسیاری از شما نشنیده باشید ولی در طی روز در بسیاری از اماکن  آن را مشاهده کرده‌اید. لایت باکس فریم لس جعبه ای است که از آن برای تبلیغات استفاده می‌شود. در این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعاتی درباره لایت باکس فریم لس و ویژگی و کاربرد های آن برایتان توضیح دهیم.

معرفی لایت باکس فریم لس

لایت باکس فریم لس از انواع لایت باکس هایی است که دور کاری یا فریم دور حذف شده و تصویر از روبرو قابل دیدن است. چاپ لایت باکس فریم لس روی پارچه مقاوم انجام می شود. بافت این تصویر متراکم است و نور از آن عبور می کند. تراکم زیاد در تصویر باعث می شود، کیفیت چاپ روی تصویر شگفت انگیز شود. به دلیل جذب زیاد افراد به این تابلو از آن بیشتر برای تبلیغات استفاده می کنند.

ویژگی لایت باکس فریم لس

لایت باکس فریم لس جزء مدرن ترین و بهترین انواع لایت باکس ها است. این لایت باکس چشم نواز، فضای داخلی شما را بسیار زیبا جلوه می‌دهد. این تابلو ها دارای حجم بسیار کمی هستند که در کنار صفحه نمایش آن  و یا جداره لایت باکس یک ال ای دی باریک نصب شده است. این ویژگی افراد را مجذوب تماشای تصویر و یا تبلیغات می کند. در واقع شما برای جذب مشتری در کسب و کارتان می توانید از لایت باکس های دوطرفه استفاده کنید. از ویژگی ‌های این محصول می‌توان نصب به صورت دیواری، نصب به صورت باکس و نصب به صورت آویز اشاره کرد.
تعویض آسان تصویر بدون نیاز داشتن به ابزار یکی دیگر از ویژگی های لایت باکس است. این محصول دارای روشنی  smd بوده و با مصرف بسیار کم تولید می شود. پارچه و بدنه این تابلو ضد زنگ است که ویژگی مهم در این محصول محسوب می شود. از دیگر ویژگی های این محصول به وزن سبک، قابل حمل بودن و نصب آسان آن می توان اشاره کرد. این محصول برای معرفی مراکز درمانی و آموزشگاه ها، کلینیک ها، خدمات ورزشی، محصولات فروشگاه ها، ترمینال، متروها و آژانس های مسافرتی مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع لایت باکس

لایت باکس انواع مختلفی دارد. لایت باکس کریستالی، لایت باکسout Door ، لایت باکس آلومینیومی انواع لایت باکس است که هرکدام را برایتان معرفی خواهیم کرد.

•    لایت باکس کریستالی

یکی از بروزترین و پرطرفدارترین لایت باکس، نوع کریستالی آن است. به دلیل دو طرفه بودن و کاهش مصرف برق، ضخامت و کیفیت نور زیاد دارای جایگاه خاصی در بین مشتریان است. از این لایت باکس بیش تر در نمایشگاه ها،  رستوران ها، بیمارستان ها و.‌‌.. استفاده می کنند. این محصول چه در روز و چه در شب جلوه ای خاص به مکان شما می دهد. معمولاً لایت باکس ها به صورت مربع و مستطیل طراحی می شوند.

•    لایت باکس outDoor

معمولاً از این لایت باکس در اماکن باز استفاده می کنند؛ زیرا دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ آب است که در معابر و پیاده رو نصب می‌شود.

•    لایت باکس آلومینیوم 

رویه لایت باکس از جنس فلکسی و نور آن به صورت ال ای دی طراحی شده که مصرف برق بسیار کمی دارد. در این نوع شما دیگر دغدغه سوختن لامپ و سیستم نوردهی آن را ندارید؛ زیرا این محصول نسبت به نمونه های قدیمی اصلاح شده است.

جداره لایت باکس فریم لس

جداره این لایت باکس از پروفیل آلومینیوم مخصوص‌ است که به طول ۶ متر تولید می شود. ضخامت آن برای لایت باکس یک طرفه به قطر ۷.۵ سانتی متر و برای لایت باکس دو طرفه ۱۲ سانتی متر است. لایت باکس دو طرفه بیش تر برای تبلیغات استفاده می شود. لایت باکس یک طرفه در منازل بیش تر مورد استفاده قرار می گیرد که به صورت دیواری نصب می شود. استفاده از این لایت باکس فضای شما را بسیار زیبا تر نشان می دهد.

مراحل ساخت لایت باکس فریم لس

طرح های مختلفی روی لایت باکس می توان چاپ کرد که چاپ آن به صورت مستقیم روی طلق انجام می‌شود. چاپ بر روی استیکر که بعداً روی تلق قرار داده می شود، چاپ روی بک لایت که بعد روی تلق آن را می چسبانند از روش های ساخت لایت باکس است.
ضخامت قاب تابلوهای لایت باکس فریم لس به قدری است که اصلاً دیده نمی شود. جداره این تابلو از آلومینیوم ساخته شده و از مقاومت بالایی برخوردار است. لایت باکس از لامپ های کم مصرف SMD و LED پوشانده شده است که تصویر دلخواه شما را بسیار زیبا می ‌کند. جنس این دیواره از ام دی اف یا پی وی سی است که بدنه آن به وسیله چفت محکم می شود و اتصالات به سادگی در شیارهای قاب قرار می گیرند. کوچک ترین سایز برای لایت باکس فریم لس ۴۰ در ۶۰ سانتی متر است و بزرگ ترین این محصول در سایز ۱۵۰ * ۶۰۰ سانتی متر ساخته می شود.

لایت باکس فریم لس+ خرید و فروش

اگر شما تصمیم به خرید لایت باکس فریم لس دارید بهتر است به نوع انتخابی خود دقت کنید زیرا این تابلو در ابعاد مختلف کوچک و بزرگ تولید می‌ شود. امروزه فریم لس پارچه ای بسیار جدید است که شما می‌توانید طرح دلخواهتان را به صورت رنگی بر روی پارچه با جدیدترین فناوری چاپ کنید. جدیدترین نسل چاپ بر روی پارچه، چاپ بک لایت است که با یووی انجام می شود و کیفیت بسیار خوبی هم دارد.
قیمت لایت باکس فریم لس بستگی به ابعادی که شما برای لایت باکس در نظر دارید متفاوت است. این محصول به راحتی قابل باز شدن و حمل و نقل است. از آنجایی که لایت باکس یک طرفه صفحه پشت ندارد، بر روی دیوار نصب می شود. شما باید در هنگام خرید دو عدد پایه برای استند لایت باکس خریداری کنید که مبلغ پرداختی شما برای خرید این محصول کمی افزایش می یابد.

سخن پایانی

در آخر ما به شما توصیه می کنیم اگر قصد افتتاح کردن مطب و یا رستوران خود را دارید از لایت باکس فریم لس استفاده کنید. این محصول از کیفیت عالی برخوردار است و شما می توانید در صورت تغییر شغل، تصویر و یا چاپ متنی این تابلو را تغییر دهید. در واقع به شما این امکان را می دهد تا متن و تصویر مرتبط با شغل خود را انتخاب کنید که در صرفه جویی هزینه های شما بسیار موثر است.

گروه تبلیغاتی دورال ساین می تواند پلی برای رسیدن شما به اهدافتان باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تابلو فریم لس می توانید به صفحه تابلو لایت باکس مراجعه نمایید.

 

فایل های پیوست