نمونه کارها و پروژه های دورال

نصب و اجرای تابلو لایت باکس فریم لس برای درمانگاه نوین ایرانا توسط گروه تابلوسازی دورال

گلدیران پلاس-تابلو سازی دورال

کلینیک نوین ایرانا با ارائه آخرین متدهای جراحی به زیبایی و تناسب اندام شما کمک می کند. در این مرکز، زیبایی و تناسب اندام به همراه دقت، تبحر و تجربه با بهره مندی از پزشکان و متخصصین مطرح ایران به تمامی هموطنان عزیز ارائه می گردد.  گروه تابلوسازی دورال مفتخر به نصب و اجرای تابلو لایت باکس برای این درمانگاه می باشد. 

گروه‌های‌مرتبط: تابلو لایت باکس فریم لس تابلو مطب پزشکی  تابلو سردرب درمانگاه

اطلاعاتی درباره درمانگاه نوین ایرانا

کلینیک نوین ایرانا یکی از با سابقه ترین مراکز زیبایی در مشهد همراه با کلینیک های تخصصی و آزمایشگاه مجهز می باشد. این مرکز بیش از چندین سال سابقه جراحی در زمینه های زیبایی از جمله لاغری با لیپوماتیک، لاغری با لیپولیز، جراحی سینه، جراحی بینی، تزریق ژل و بوتاکس، لیفت صورت و بالن معده و … داشته و تحت نظارت معاونت درمان ایران مشغول فعالیت می باشد.

این کلینیک از پزشکان و جراحان متخصص و فوق تخصص درزمينه جراحی های پلاستیک، اورتوپدی، اورولوژی، زنان، گوش و حلق و بینی، گوارش و … بهره مند است. مدرن ترین و کامل ترین تجهیزات پزشکی در کلینیک نوین ایرانا آماده ارائه خدمات فوق به هموطنان عزیز می باشد.

درباره پروژه نصب و اجرای تابلو لایت باکس فریم لس برای درمانگاه نوین ایرانا توسط تابلوسازی دورال

نصب و اجرای تابلو پزشکان جدید یکی دیگر از نمونه کارهای انجام شده توسط گروه تابلوسازی دورال ساین می باشد که این پروژه تابلوسازی در مشهد انجام پذیرفته است. درمانگاه نوین ایرانا جهت زیباسازی، تبلیغات و اطلاع رسانی برای عموم مردم از تابلو لایت باکس برای سردر نمای بیرونی خود استفاده کرده است. در تابلو سردرب درمانگاه سعی شده است از بهترین و جذاب ترین امکانات نظیر لامپ های اس ام دی، فلورسنت و نئونی استفاده شود. از امکانات این تابلو لایت باکس می توان به نورپردازی زیبا، نصب راحت، قابل شستشو بودن، وزن و قیمت کم آن اشاره نمود. برای سفارش تابلو در مشهد می توانید با ما در تماس باشید.

فیلم نحوه نمایش تابلو