نمونه کارها و پروژه های دورال

نصب و اجرای تابلو حروف تمام پلکسی برای برند نایکی توسط گروه تابلوسازی دورال ساین

نایکی یک شرکت چندملیتی آمریکایی است که در زمینه طراحی، تولید، توسعه و پخش محصولاتی مانند کفش ورزشی، پوشاک ورزشی و تجهیزات ورزشی فعالیت می‌کند. گروه تبلیغاتی دورال مفتخر به نصب و اجرای تابلو حروف تمام پلکسی برای این شرکت می باشد.

گروه‌های‌مرتبط: تابلو حروف تمام پلکسی 

اطلاعاتی درباره برند نایکی

دفتر مرکزی این کورپوریشن، در نزدیکی شهر بیورتون ایالت اورگن در شمال‌باختری ایالات متحده آمریکا واقع است. نایکی بزرگترین تولیدکننده در زمینه تولید کفش‌های ورزشی، پوشاک، لوازم و تجهیزات ورزشی در جهان به‌شمار می‌رود. ارزش این شرکت در سال ۲۰۱۰ به‌تنهایی بالغ بر ۱۰٫۷ میلیارد دلار برآورد شده که این شرکت را در این سال برترین تولیدکننده محصولات ورزشی نموده‌است.

نایکی نخست با نام Blue Ribbon sports به معنای محصولات ورزشی روبان آبی در ۲۵ ژوئن سال ۱۹۶۴ توسط بیل بُوِرمن و فیل نایت آغاز به‌کار نمود و در ۳۰ می ۱۹۷۱ به‌صورت رسمی به نام NIKE تغییرنام داد.

درباره پروژه نصب و اجرای تابلو حروف تمام پلکسی برای برند نایک توسط تابلوسازی دورال

نصب و اجرای تابلو حروف تمام پلکسی یکی دیگر از نمونه کارهای انجام شده توسط گروه تابلوسازی دورال ساین می باشد که این پروژه تابلوسازی در مشهد انجام پذیرفته است. نایکی جهت زیباسازی، تبلیغات و اطلاع رسانی برای عموم مردم از تابلو پلکسی برای نمای داخلی خود استفاده کرده است. در نصب لوگو نایکی سعی شده است از بهترین و جذاب ترین امکانات نظیر لامپ های اس ام دی، فلورسنت و نئونی استفاده شود. از امکانات این تابلو پلکسی می توان به نورپردازی زیبا، نصب راحت، قابل شستشو بودن، وزن، قیمت کم آن، استفاده متریال درجه یک با ضمانت، کیفیت در ساخت و بسته بندی ایمن آن اشاره نمود.