نمونه کارها و پروژه های دورال

اجرای طراحی سه بعدی با 3DMAX برای رستوارن مرزداران توسط گروه تابلوسازی دورال

استفاده از نرم افزار 3DMAX برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی سه بعدی می‌تواند یک فرصت فوق‌العاده برای ایجاد طرح‌های جذاب و خلاقانه باشد. این نرم افزار به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از ابزارهای مختلف سه بعدی، اجسام و اشکال متنوعی را ایجاد کنید و آن‌ها را با جزئیات دقیق و واقع‌گرایانه طراحی کنید. گروه تابلوسازی دورال مفتخر به اجرای طراحی سه بعدی با 3DMAX برای این رستوران می باشد.

گروه‌های‌مرتبط: نمونه تابلو رستوران طراحی سه بعدی با 3DMAX

آشنایی با رستوارن مرزداران

در تابلو رستوران مرزداران معمولاً با استفاده از رنگ‌های درخشان، طرح‌های خلاقانه و نورپردازی مناسب، محیط زیبا و دلنشین می شود. رستوران مرزداران در تهران واقع می باشد.

درباره پروژه نصب و اجرای طراحی سه بعدی با 3DMAX برای رستوارن مرزداران توسط تابلوسازی دورال

نمونه تابلو رستوران طراحی سه بعدی با 3DMAX یکی دیگر از نمونه کارهای انجام شده توسط گروه تابلوسازی دورال ساین می باشد که این پروژه تابلوسازی در تهران انجام پذیرفته است. قبل از شروع به کار در 3DMAX، یک پیش‌نمونه و طراحی اولیه از تابلو تبلیغاتی با استفاده از نرم افزارهای طراحی مانند Adobe Illustrator یا Photoshop ایجاد می شود. این مرحله به شما کمک می‌کند تا طرح مشخص و راه‌های بهبود آن ارزیابی شود. استفاده از نورها و تنظیم نورپردازی مناسب می‌تواند تابلوی شما را زنده‌تر بنماید. همچنین از مواد مختلف برای سطوح مختلف تابلو استفاده می شود تا واقعی‌تر به نظر برسد.