نمونه کارها و پروژه های دورال

تابلو طراحی سه بعدی با 3DMAX برای ویتامین سرا خیام توسط گروه تابلوسازی دورال

ساختن یک تابلو تبلیغاتی سه بعدی با استفاده از نرم افزار 3DMAX می‌تواند یک پروژه جذاب و خلاقانه باشد. این نرم افزار به شما امکان می‌دهد تا مدل‌های سه بعدی را با جزئیات دقیق ایجاد کرده و سپس آن‌ها را با نوردهی و مواد واقع‌گرایانه زنده کنید. گروه تابلوسازی دورال مفتخر به اجرا و نصب تابلو طراحی سه بعدی با 3DMAX برای این مغازه می باشد.

آشنایی با ویتامین سرا خیام

در تابلو کافی شاپ تابلوها معمولاً با استفاده از رنگ‌های درخشان، طرح‌های خلاقانه و نورپردازی مناسب، محیط را زیبا و دلنشین می‌کنند. ویتامین سرا خیام در مشهد، هدایت، بلوار عبدالمطلب، نبش عبدالمطلب ۶۴ واقع می باشد.

درباره پروژه نصب و اجرای تابلو طراحی سه بعدی با 3DMAX برای ویتامین سرا خیام توسط تابلوسازی دورال ساین

طراحی سه بعدی با 3DMAX یکی دیگر از نمونه کارهای انجام شده توسط گروه تابلوسازی دورال ساین می باشد که این پروژه تابلوسازی در مشهد انجام پذیرفته است. قبل از شروع به کار در 3ds Max، یک پیش‌نمونه و طراحی اولیه از تابلو تبلیغاتی با استفاده از نرم افزارهای طراحی مانند Adobe Illustrator یا Photoshop ایجاد می شود. این مرحله به شما کمک می‌کند تا طرح خود را مشخص کنید و راه‌های بهبود آن را ارزیابی کنید. استفاده از نورها و تنظیم نورپردازی مناسب می‌تواند تابلوی شما را زنده‌تر بنماید. همچنین از مواد مختلف برای سطوح مختلف تابلو استفاده می شود تا واقعی‌تر به نظر برسد.