نمونه کارها و پروژه های دورال

پروژه نصب و اجرای تابلو فلکسی و تابلو حروف برجسته چنلیوم برای شعب روغن موتور اسپیدی توسط تابلوسازی دورال

شعب روغن موتور اسپیدی

روغن موتور اسپیدی یکی از با کیفیت ترین محصولات تولید داخل می باشد. گروه تابلوسازی دورال مفتخر به نصب و اجرای تابلو حروف تابلو فلکسی و تابلو حروف برجسته چنلیوم برای شعب مکانیکی روغن اسپیدی می باشد. چاپ ، ساخت و اجرا 3000 متر فلکسی در استان های خراسان رضوی ، شمالی و جنوبی قابل اجرا می باشد. 

گروه‌های‌مرتبط: تابلو فلکسی ساخت حروف برجسته تابلو چلنیوم تعویض روغن  تابلو چلنیوم

معرفی برند اسپیدی

شرکت نفت «سپاهان» یکی از بزرگ ترین و مدرن ترین پالایشگاه های تولیدکننده ی روغن پایه ی خاورمیانه است و فعالیت خود را از سال 1371 آغاز کرده است. یکی از تولیدات مهم این شرکت انواع روغن موتورهای بنزینی، دیزلی و گازسوز است. این محصولات با نام روغن اسپیدی به بازار عرضه می شوند و از کیفیت بالایی برخوردارند. روغن موتور فوق یکی از محصولات تولیدی این شرکت بزرگ بوده که از مزایای بسیاری برخوردار است و در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

در مورد پروژه نصب و اجرای تابلو فلکسی و تابلو حروف برجسته چلنیوم برای شعب مکانیکی روغن اسپیدی توسط تابلوسازی دورال

نصب و اجرای تابلو فلکسی و بیلبورد و تابلو حروف برجسته چنلیوم یکی دیگر از نمونه کارهای انجام شده توسط شرکت تابلوسازی دورال ساین می باشد. این سفارش تابلو در مشهد انجام شده است.
شعب روغن موتور اسپیدی جهت زیباسازی و اطلاع رسانی برای عموم مردم از تابلو فلکسی برای نمای بیرونی خود استفاده کرده اند. در تابلو چلنیوم تعویض روغن سعی شده است از بهترین و جذاب ترین امکانات استفاده شود. از امکانات این تابلو فلکسی و بیلبورد می توان به تنوع و ثبات بالا در طرح و رنگ، نصب راحت، ضد آب بودن و قیمت کم آن اشاره نمود.